21 augusti

okej, jag är skapligt dålig på att uppdatera bloggen nu på sistone, men det kan vara för att pappa tog bort mitt internet för det hände lite saker som vi inte behöver gå närmare på :) men det mesta är över nu oh jag är en duktig tjej (y
iaf , veckan har mest varit med tess, vi har badat på tabbe & allt möjligt ( bilder kommer senare ngn dag) käkat godis & chillat i stadsparken:) fint hare varit med dig iaf!
har även träffat khalid& så ella såklart:)
pussar på min vecka & den lär få det bästa slutet, sista helgen på sommarlovet & Irini kommer hem idag så i morgon ska nämligen irini&tess&ella sova hos mig & kvällen kommer bli bäst !
älskar er tjejer<3

Kommentarer
Postat av: ELLAA

kul kommer de bli & bäst ska vi hare! :D

puss på mina älskligar <3

2009-08-21 @ 13:00:40
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: emmys kille :D

den vart inte som du trodde hhaha

2009-08-24 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0