fjortisdagen



bara för att jag fyller 14 idag den 6augusti :)
dagen började med att anna pappa & ann-katrine kom in & sjöng oh vi åt tårta (a
vi åkte sedan & tog ett dop, skönt var det & massa garv xd haha
åkte sedan in till stan med  anna , köpte en bikini överdel & vi åt glass i väntan på tess,khalid,walle&jesper
efter ett bra tag kom dom & vi alla(utom jesper) drog till tabbe i piper & badade, vet inte hur länge vi va i & hade krig ,alla mot walle:) hihi
sedan drog vi hem till mig, såg en film låt den rätte komma in. inte första gången jag vet(:
min syster kom oxå oh senare ochså håkan :)
vi åt mat & tårta oh hade det trevligt tycker jag! godaste chokladtårtan johanna bakat iaf :D
& tack för alla presenter! pengar kläder halsband & blommor <3
puuuuussar på en bra födelsedag! :*

saknar min irini mest ochså! snälla kom hem(a <33

Kommentarer
Postat av: IriiniNikolaiidou

grattis älskling på din fjortisdag !

saknar dig mest o när jag e tbx får du ett riktigt Irinifirande (L)

jag har oxå en presentis till dig (a)

jag älskar&saknar dig mest min emmy !

2009-08-14 @ 14:55:45
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0