15 november

efter skolan som innehöll mycket snäbollskastande & betyg så drog sig jag oh Ajlana hem till mig för att käka mackor & pepparkakor :) sedan kom även Ella&Jesper oh då sjöng vi singstar , eller iaf jag & ella men aja (a)
vi drog oss ner till mejeriert där vi spela biljard någon gång & sedan vidare hem till tess som flyttat till piperkärr nu där även Irini&Saga va (: , något jobbigt att cykla dit när det snöade fast jobbigare på hemvägen!
iaf vi hade världens roligaste snöbollskrig hemma hos tess om du frågar mig, haha alla vart alldeles blöta av alla mulningar :D på hemvägen var det med kul när det var jävligt halt , när ella&jesper cykla hem till sig hade jag sällskap med anna&glenn de sista 100meterna eftersom anna fått näsblod stackarn , HAHA :)
puss på en kul dag iaf, äntligen är det vinter med snö på riktigt!:D

hemma på kvällen klädde vi granen för iår som vart likadan som alltid :)
bara paketen som fattas..;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0