4-6 december

okej, fredagen blev nog inte riktigt som vi tjejer planerat , inte början iaf.
efter skolan följde Ella Ajlana & Saga med hem till mig där vi åt & ajlana färga mitt hår(a) när vi fixat klart oss drog vi till mejeriet där vi såg på dans saken & sedan eter det drog till tess där irini & massa fler va och spändera kvällen där!:)
åkte sedan hem till mig lite över tolv och ajlana ella & saga sov även hos mig <3 mysiigt!

Lördagen var Ella oh saga hos mig hela dagen, vi såg två filmer, spela sims3 & åt pizza, dagen kunde inte bli bättre:) sedan runt 8 åkte jag oh mötte khalid,essan & vigge oh vi drog hem till någon malin oh va där typ, åkte sedan hem och sov söött;p

Söndagen hade jag lovat ella att följa med henne på gudtjänst eftersom hon kofermerar sig(stv?) hahha , men endå otroligt tråkigt! olle & gabbe träffa vi även där iaf:) sedan kolla vi en snabb sväng på stan innan vi drog hem till mig, snart dax att köpa julklappar tror jag (;
hemma hos mig baka vi en mumsig kladdkaka & sjöng sing star!
ella. jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: ellaa

jag älskar dig oxå gumman, dagarna har varit super tillsammans med dig :)

puss

2009-12-08 @ 17:00:51
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0