14-16 juli

14 juli
blev att på dagen åka hem till khalid & träffa han oh senare kom även joey walle simon moa & natta oh hennes lillebröder & vi spela fotboll :) haha
sedan drog jag hem runt 5 oh åkte ut på landet med tess mamma anna hully,
vi åt & såg en film på kvällen,
american history x.

15 juli
åkte ut med båten på morgonen med toppen väder,
tess & jag bada oh tog kort för det mästa :)
sedan när man kom hem plocka jag & tess hallon & badade vid bryggan eftersom vissa tyckte det va kallt på sjön,
märkte man ju oxå då att man bränt sig på hela ryggen (y)
menmen, jag oh tess plocka blåbär oh mumsa i oss det,
sedan sjöng vi singstar & spela tv-spel, haha inte så fint för min del kan jag påpeka!

16 juli
gick ner till bryggan på morgonen,
badade jätte länge med hela packetet , haha!
aja jag & tess hade iaf ngt kul i vattnet (y
sedan gick vi upp oh spela blommspelet & fika,
& sedan hoppa vi i igen :D
åkte hem runt 5 & stack sedan till khalid oh träffa han & joey




















tack för dagarna tess & pussar på allt!

Kommentarer
Postat av: Tässss

Du e bääst:D<3

2009-07-17 @ 11:32:15
Postat av: IriiniNikolaiidou

lööövie,

så söta du&tess e.

saknar er båda två skiiiit mke,

o hoppas erat väder blir sämre så det syns att jag e brunis när jag kmr hem (a)

pussar på er båda två o hälsa till grönisbrödis från mig :*

iloveu!

2009-07-17 @ 20:32:28
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0