18 juli

vakna hos tess & åkte hem till mig i piperkärr,
pappa hade damp & mina kusiner från stockholm har komit på besök:)
hihi
sedan kom tess & olle till piper oh vi cykla till tabbe och sedan efter ett långt tag kom carl&alexander&gustav och hämta oss med båten där:)
tappa även min sko i vattnet xd haha vet att jag är bäääst
haha vi skulle åka ring men det började regna :(
så vi åkte hem till alexander oh chilla där & åt,
sedan gick vi till donken oh tog en glass
oh åkte ut med båten igen men det blåste för mkt för att åka ring så han skjusa tillbaks mig,tess,olle & carl till tabbe oh det regna så jag oh tess tog ett dopp :D
hihi skönt vare oh sedan åkte vi hem till mig oh jag oh tess ducha oh lite & nu chillar vi i mitt rum :*
pussssar på dagen
förutom carls fjortis-sidaaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0