13 oktober

Måndag: först skola oh aa min klass är ju som den är (a) hahaha!
efter så skulle jag möta khalid i stan & så fastna vi en evighet för juksela prova jackor men kunde inte bästemma sig, men den hon valde är snygg tycker jag iaf haha ;p sedan kom ellaaaalove oh vi käka lite på donken & så kom tess dit med & sedan drog vi till mejeriet, dit kom oxå khalid &så va anna linn oh massa där då,
drog oh träna senare med ellaa:)

Tisdag: skolan något tråkig dag, & efter drog jag,tess&ella hem till mig oh hämta pengar , sedan cykla tess & jag hem till henne & åt.
sedan vidare till mejeriet en stund & så kom khalid , vi åkte sedan oh träna :)
kul vare!

pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0