29 oktober

påväg hem från stockholm nu oh vi hoppas det går snabbar hem än på dit vägen eftersom vi fastna i en bilkö typ ;s
men iaf, det va mysigt i stockholm, bodde hos mina kusiner i Gröndahl :)
oh i tisdags när vi kom dit så gick jag anna & kusinerna viktor & nellie ut lite sedan hem & se tv sedan sova.
onsdagen åkte vi & kusinerna först till en galleria i  liljeholmenen fast hitta inget så åkte in till stan ist där jag hitta lite blanndannat en randigtröja & en tunika typ(:
sedan mötte jag & anna pappa & hans bror mats vid dramaten för att se nellie spela i teatern "muntra fruar i windsor" , inte precis min smack men den hade några roliga stunder fast för det mesta rätt långtråkig & gammaldags. men min kusin var bra iaf :) hihi
när vi kommer hem nu igen ska jag iaf träffa khalid & imorgon är den sista helgen på höstlovet :( men man får göra det bästa av det ;)

pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0