Sista dagen innan jag åker till turkiet o...

Sista dagen innan jag åker till turkiet oh just nu sitter jag på corner med Irini oh Tess oh vi garvar ihjäl oss eftersom det sätt en fullgubbe bakom oss oh sedan när han skulle gå tog det fem år att ta på sig jackan för han, haha oh sedan precis utanför oss sätter han sig på en jätteliten motorcykel! Oh då menar jag verkligen minimal:D haha oh det var lite konstigt att han kunde åka på den eftersom han var så full att han inte ens kunde ta på sig sin jacka xd haha! Oh ja sen ska vi hem till mig oh äta tårta eftersom de firar att jag ska bort:D skoja fattar ni väl(a) (det blir lite konstigt oh utan ny rad eftersom jag sms bloggar) en till rolig händelse under dagen: min pappa skulle köpa en kiwi & kom hem med lime (y)


Kommentarer
Postat av: irini nikolaidou

JAG KOMMER SAKNA DIG!:(((((((((((((((((((((((

2010-04-03 @ 22:39:17
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/
Postat av: tess

Kom hem snabbt, älskling!

<3

2010-04-03 @ 23:08:39
URL: http://tesssnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0