13 december

Lucia idag


blev ju att gå upp vid 5 då och är ju inte precis världens roligaste, gick upp så tidigt för att hinna sminka och fixa mitt hår innan vi skulle vara på skolan halv 7. där det visade sig att man kunde fixa sig där! aja bättre att ha det gjort innan ändå.
lucia framträdandena gick väl bra, förutom att mina vingar höll på att åka av i första uppträdandet kändes det iaf som. blev sedan lite fika med lussebullar när vi var klara med allt:)
hade bokredovisning sedan och fick även veta idag att jag hittils fått vg i alla mina ämnen, bara nåra kvar jag inte vet om än men hoppas ju på det bästa!
efter skolan drog jag, tess & louise ner till stan, lousie drog rätt snabbt därifrån men jag och tess shoppade.
mamma la in mina pengar igår så jag skulle köpa julklappar, och ja det blev det... till mig själv(a) hehe
shoppade 2 tights, ett linne med spets rygg, en tjockare söt tröja och en vanlig pösigare tröja i den gröna färgen jag älskar!
vi firade sedan genom att äta snabbwok, kan inte bli bättre helt enkelt.
sedan vandrade vi hem i det kalla vädret, ända till piperkärr. vi roade oss själva på vägen med vår "normala" humor, haha! väl i piper mötte vi anna och gick sedan upp till mig där jag färgade annas hår, hoppas det blev fint (a)
vi drog och mötte louise och snacka en lång stund allihopa innan alla drog hemåt:)
nu ska jag lägga mig och sova skööööönt! imorgon blire plugg efter skolan, iaf vad jag har tänkt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0