23 december

igår blev det ju fulla rullar med tess, anna&louise på stan och inhandlade de sista julklapparna + två par skor till mig :)
jag och tess drog senare till irini där eric och dom även va, vi spelade kort för det mesta eller tills hela lägenheten blev svart av strömmavbrottet. vi drog senare till åhmans för dom skulle käka typ, men eric och dom drog så jag och irini stannade med sebbe,gabbe,olle&erik. roa oss lite med dom där tills dom drog och vi satte oss med anna&linn en stund och snackade om allt möjligt innan vi alla drog hemåt!

idag blire först att ta en dusch och sedan stan och göra sällskap med anna eftersom hon är efterbliven av att köpa julklappar! men först blire en dusch och slå in mina paket. pusssssss hej

ikväll firas det med pappa & familjen där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0