6 december

efter det senaste inlägget satt jag bara och tråka tills jag märkte att louise också hade tråkigt så jag började vandra mot henne, det är ju en bit och gå men det tog faktiskt inte lång tid alls.
hon möte mig och vi lämnade en sak hos rasmus där hans hund nästan åt upp min sko :( jag vet att dom är snygga men liksom man behöver inte äta på dom för det? host.. kul.
vi drog sedan hem till henne och åt en bit på hennes födelsedagstårta, muuuuums säger jag bara! vi muppade oss även en hel del innan jag drog hemmåt runt 10 sådär.
har suttit och snackat lite med mamma i köket tills nu och har även funderat på min önskelista till julafton som lyder:

- parfym
- klocka
- smycken
- pengar till kläder&skor
- underkläder
- löshår

och jag vill typ inte ha något mera så det kommer någ lösa sig detdär heheh :D
tjo bre hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0