27 juli

möte tess vid öb runt 11 där jag köpte hårsprej oh lite :p drog oss sedan vidare ner till stan oh kollade lite, drog oss även en läsk på donken i värmen! inköpen blev en kjol för mig & ett par skor för tess.
åkte sedan hem till tess där hon åt & sedan hem till mig för att äta och även efterrätt där vi firade tess också med en liten present eftersom hon fyller år imorgon=)
såg sedan filmen the hot chick eller något oh tess och jag garvade på många ställen! haha :) drog sedan ut oh snackade oh så & sedan hem till linn där louise & anna var och vi spelade kort, snackade & chilla som fan, ellen & linnea kom även en kort stund men alla drog vidare & jag drog hem till mig där jag har snackat med mamma om min födelsedags present tills nu oh man får väl hoppas på det bästa! för jag hoppas ingen glömt min födelsedag nästa fredag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0