26 mars

igår blev det inte att träffa tess utan gick på stan med anna lovisa & mamma ist på tjejkvällen, blev bara ett inköp - en vit liten väska, bild kommer någon dag (a) oh måste även hitta något till anna som fyller år på torsdag.
träffade även emil en stund eftersom mamma&anna åkte oh handla oh jag hade glömt nycklarna hemma, så kom inte in men emil var snäll oh släppte in mig,
vi började se en film som jag änns inte minns namnet på men han inte se klart den :)

idag var sista dagen på morella som började med en härlig frukost, pannkakor med grädde&sylt & varm oboy :D tummen upp.
oh dagen var lika rolig som de andra, men han som jobbar dä har sagt hela veckan att han skulle hälla vatten på oss, så när vi skulle gå sprang khalid som en tjej med han efter sig, OCH det roliga var att han ens inte hade något i hinken! jag dog av garv asså :D hahahahah
kanske inte låter så kul - men khalid sprang som en liten flicka
efter det roliga avslutet på morella veckan så blev det att träna & sedan runt 6 åkte jag till irini , där vi såg filmen TAKEN, tyckte den var riktig bra iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0