29 mars

måste vara min otursdag asså!
det ända bra med skolan idag var att vi bakade kanelbullar på hemkunskapen, men eftersom brandlarmet gick oh jag skulle till tandläkaren fick jag ta hem oh äta dem.
det var hos tandläkaren allt det dåliga hände, först är det en snäll tandläkare som kollar på en tand oh säger att den nog inte behöver lagas, oh den andra tandläkaren håller med, men när hon sedan kollar på andra sidan märker hon plötsligt ett hål där oh tycker det är lika bra att laga BÅDA hålen då. liksom hur ska jag stå ut med det jag som inte klarar någonting?
oh ja, ni trodde väl ni hört allting men sedan tyckte hon det var lite konstigt att jag snart är 15 år och har en fucking mjölktand kvar i käften!! så de ska dra ut den då med när de ändå håller på oh lagar de andra den 24 maj! VART FAN ÄR SVERIGE PÅVÄG innom tandläkarsaken om de inte märker om man tapppat sina mjölktänder! och jag kan lova er att hos mig drars det inte ut några tänder om de så låser fast mig!
så jag satt mig direkt efter det fruktansvärda mötet i bilen oh tröståt med mina kanelbullar :(

skulle sedan till pappa i piper & direkt när jag satt mig på cykeln började det regna såklart(gud värkar hata mig?)! irini följde med mig oh vi åkte hem till tess där vi såg the ruins as bra film :)
oh nu har jag äntligen ljugit ihop en hel prao redovisning! och är redo för att sova efter lite data & two and a half men

oh inga pussar på dena dagen!

Kommentarer
Postat av: irini nikolaidou

haha mjölkis!

Jo jag vill ha massvis med pussar :(!

och jag tror therese och coconellie plumpkin oxå vill ha det!

2010-03-31 @ 22:57:07
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0