16 november

han inte blogga igår, eller jag orkade inte rättare sagt.
blev iaf skola där måndagar alltid är lika långsamma, efteråt blev det stan tillsammans med tess! vi hade det himla skojigt, provade kläder och hon åt även lite snabbwok hehe :)
senare kom även anna & vi 2 delade på en pizza hehhe, supergott!
runt halv 7 drog jag mitt upp till gymnasiet där jag träffade på ajlana och vi kollade på naturprogramet, har nog inte garvat så mycket i ett klassrum på länge hahaha! verkar väldigt intressant och eftersom jag älskar no-ämnena så skulle det väl sitta rätt fint, men matten kommer jag inte stå ut med så aa får fundera vidare..
drog sedan till louise där också anna&frida va en stund innan det blev hemdax med sängen som väntade

idag blev det bio i skolan, sebbe hette filmen och den sög rent ut sagt.
blev sedan att skjutsa moren innan träningen satt igång och fick även sällskap av anna:) är nu hemma hos mamma och har just duschat, senare blir det att träffa tess en stund! niiiicceee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0