23 november

rätt chill dag iskolan kan man ju lätt säga, blev en lektion med håkan och sedan håltimma i nästan 3 timmar, niice;) blev att jag,sebbe&carl vandrade först till ellenkey och senare till donken där vi åt lite sådär smått och jag var ju lite lost och typ aa förstörde allt för mig & min mobil&kaffe (a) hahaha!
aja drog sedan tillbaks till skolan med taxi eftersom det regnade så dant :o
och vill bara lägga till att ni 2 är supeeersnälla!:D
blev sedan en snabb spanska lektion och efter det fick man ju dra ner till stan igen eftersom det skulle vara något tjejsnack.. det var klart vid 3 så nu sitter jag här hemma efter att ha varit nära att blåsa iväg med moppen! fyfan vilket väder:(
nu blire gossip girl eftersom jag helt glömt att kolla den nya säsongen på tv.

träffar nog även tess senare♥


smygis bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0