26 november

fredag igen då, fysikprovet gick väl sådär. man märker väl hur bra på resultatet senare.
hade även information om lucian idag. ska nog vara med i kören bara och vara tärna(a) skrev ju upp mig i utlottningen av Lucia platsen men det är ju ingen stor chans där inte haha,
blev också en hel del mulning idag... även fast det mästa var på mig:( sånna busungar sebbe,ludvig,admir,gabbe&carl är!
jag och jennie blev ju de största offren idag med, våra byxor&skor blev dyng blöta så när jag tränat klart efter skolan så fick mamma komma och hämta mig:D
drog mig hem och käka favoriten innan jag hoppa in i duschen, nu ska jag bara ta på mig och sedan möta irini, vi drar oss till tess och förmodlingen någon annanstanns senare :)
CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0