29 november

har inte hunnit blogga sedan i fredags då kvällen sluta med att irini sov hos mig :)
på lördagen vaknade vi rätt tidigt föra att åka pulka. natta & tess kom efter en stund hem till mig och vi skulle bara invänta sebbe&ludde som var otroligt sega!
blev istället att vi spelade bowling vi tjejer & så sebbe,ludde&olle på en annan bana, sigge conor & claes kom och kollade en stund men drog sedan direkt efter och alla vi andra busungar utan olle började vandra hemåt till mig, men det blev lite småkrig på vägen och jag och natta fick mulningar hela tiden :(
har massa snygga videor på det som ni ska få se någon dag när min data funkar igen!
när vi väl kom hem till mig drog killarna hem och senare drog jag&natta hem till sebbe där dom va, kollade film och var även utte en stund, mysigt!

söndagen spenderades bara hemma med lite sällskap av natta, vi började se en film men strömavbrottet gjorde det lite svårt att se klart den hhaha så vi drog ner och spela spel med min familj(y)

idag var skolan som vanligt förutom lucia träning och nu ligger jag hemma hos tess dit vi tog bussen och ska bara äta innan vi drar till sebbe :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0