10 oktober

gårdagen alltså lördag blev väl inte precis jättelyckad, eller mer för vissa oh mindre för andra men aa det är ju så det går ibland helt enkelt. inget kan ju vara helt perfekt

idag blev det att vakna upp hos tess rätt tidigt & ha en rejäl städ-dag framför sig kan man ju lätt säga, sedan när det var över blev det bara att först chilla med tess & sedan åka till irini en snabbis för ett snack om ja, ni förstår väl umgefär haha :D
drog sedan och mötte på jesper&jocke en snabbis innan jag drog hem och tog ett jävligt varmt bad för att tänka lite för mig själv liksom. nu blire väl oh sova för min del och i morgon blire prao på hemköp, ha-ha jääättekul!


klänning-saken jag hade igår som jag faktiskt hatar, man skär ihjäl sig på den.
so fuck you.

















hittade kameran i de sista minuterna typ eller vad, det va ju då alla bilder typ så aaaarå


Kommentarer
Postat av: irini

hahaha men snygga ju?:D

btw, tack för den näst sista bilden, SCHYSST din jävel! hahhaha

2010-10-11 @ 00:24:48
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0