11 oktober

okej, sskjutsa just hem irini efter en kväll FULL med damp, eller jag fick typ ryck och fick för mig att jag skulle måla mig i ansiktet..? så ja det gjortde jag, och jag såg ut som en italiens bagare enligt en viss person som vi liksom camade med och ja, vi bjöd på oss själva (y)
det kallar man damp iaf och det hela började liksom med att vi liksom började bråka i sägen om datan så vi slog till varandra och båda flög ner på golvet?
normala... jag vet!
men iaf ibland måste man ju få ut dampet helt enkelt :)


SÖTAST eller vad? :)


blir ett avsnitt Prison Break och sedan godnatt

Kommentarer
Postat av: irini

snacka om great kväll! men shit vilket jäkla damp vi hade hehe.. :$ du MÅSTE lägga ut en mustach-bild iallafall? :(

2010-10-12 @ 03:00:00
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0