13 oktober

världens segaste dag på hemköp, och känner att jag inte någonsin vill jobba i en matbutik. finns INGET att göra när alla varor är upp plockade. typ gå runt som ett jävla fån bara..
efter det drog jag iaf till min gulliga mormor och spenderade lite tid med henne och min familj, alltid lika trevligt med hennes supergoda lasange och lite kortspel där jag&mormor ägde :D
åkte sedan och träffade jennie & tess och vi snackade om allt möjligt och dampa oss som vanligt,
drog väl hem runt 8 & sedan träffa jag makke en stund och snackade med honom innan jag hämta anna :)

Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0