2 oktober

blir oh berätta lite om gårdagen som började helt sjukt i skolan och allt blev åt helvetet, men gjort är gjort och jag hoppas bara dom som gjorde det förstår hur fel det var.
åkte oh åt på morella med tess mitt på lunchen i allt drama som en paus ifrån det och det behövdes verkligen.
efter skolan drog vi till carl där agaton och fler va oh vi snackade om mycket oh piggade upp varandra:)

senare på kvällen drog jag,tess&saga till jennie där också fler va, men det varade inte sådär jättelänge kan man ju säga så vi 3 brudar mötte hannes&sebastian ist och drog med dom till makke oh dom och va där en stund.
blev att dra hem rätt tidigt eftersom inte så mycket mer hände.
aja kvällen blev väl inte precis som man tänkt men lite trevligt hade man ju iaf :)

tess sov hos mig också tills idag och idag får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: josefine

hahaha fyfan, vilken fail kväll :)

puss

2010-10-02 @ 14:34:16
URL: http://juusefinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0