18 augusti

Fredagen spenderade jag ju såklart först i skolan men fick sluta tidigt så vilade lite sedan medans jag vänta på tess & irini, jag tränade med irini en sväng och sedan åkte jag hem för att göra mig iordnig lite till kvällen som spenderades på mejeriet tillsammans med några brudar,
och jag förstod ganska snabbt att jag valt fel skor & kläder med tanke på att vi dansa oh hoppa omkring rätt mycket i värmen därinne, missa ju dock nästan hela trofast som va där menmen (a)
drog hem när det slutade till tess där vi&saga hade mys med skräckfilmen see no evil, rätt så bra faktiskt

Lördagen vaknade jag upp brevid tess vid klockan 8.30 och körde hem för att äta frulle och ta på mig tränings kläder, möte seda irini klockan 10 för vi har bästemt oss för att börja styrketräna och alltså börja bygga muskler nu (y) haha nej men vi tränade där en stund och en kille vissa oss hur man skulle använda maskinerna på bästa sett ohså.
vi tog sedan en simtur men det varade inte så länge innan varenda muskel i våra kroppar la av helt enkelt så vi gick upp och duscha, drog oss sedan en snabbis ända ut till min mormor och sedan en snabbis på stan där jag hitta lite kläder men glömde ju alla mina pengar hemma så smart som jag är så köper det på måndag hihi (y)

senare på kvällen träffa jag tess,anna&linn en stund och sedan drog jag&tess hem till jennie där saga va med.
vi glodde film och lyssna på gammal musik & sedan körde vi även lite sanningsspel & det blev en hel del snack om det mästa:)
nu ska jag se på one tree hill & sedan sova när jag känner fört, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0