8 september

vaknade ju då upp hos irini och hade sovit som en stock hela natten, man sover fan betydligt bättre när någon ligger i jämte :) tog ju sedan 100 år för att hitta något jag skulle ta på mig eftersom hennes garderob har ändrats under sommaren, sedan kom vi ju såklart till skolan och den var väl helt som vanligt fast vi såg jävligt mycket film så det gjorde ju så att tiden ick lite fortare,
efte skolan drog jag till irini och vi drog direkt tillsammans med min familj till mormor och hälsade på henne en stund har ju inte träffat henne på länge så det var ju dags nu kände jag :)
när vi sedan var tillbaka hos irini möte jag josefina och efter ett litet häng hos irini med lite uttråkighet +damp hos irini till massa låtar så drog vi ner till donken där jag tog en kaffe och vi snacka om alltmöljigt och fick även världens skrattanfall , eller ja iaf josefina :D
anna kom sedan och vi cykla hem till piper tillsammans, nu siter vi och kollar lood diamond och jag älskar filmen även om jag sett den för, får se om jag orkar se hela eller somnar under tiden,
hur eller hur så äre torsdag i morgon och det betyder träning, kemi & 2 timmar bild eftersom idrotten är inställd(n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0