11 april

har legat i sängen hela dagen nu och har ingen tanke på att sluta. gör ont bara man ska resa sig upp i hela nacken och ner i axeln. har dock inte varit ensam, min "värmekudde" eller vad man ska kalla det har gjort mig sällskap nästan hela dagen! fast inget större resultat. mamma var snäll nyss och gav mig lite massage och smörde in mig med något som borde hjälpa.
nu har också min syster varit snäll och fixat lite smoothie som sitter fint i magen till one tree hill, ska även snart dra mig ett bad!
borde även plugga till spanskan men orkar inte..


malin & jag påväg upp i liften! supersnygga!

Kommentarer
Postat av: malin

hah vrålsnygga :)

2011-04-12 @ 21:03:43
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0