13 april

kvällen spenderades sedan hos dane där vi chillade lite, drog sedan med linn ner till mejeriet och var där i någon timma. blev att spela biljard som linn dock suger på? vi båda hade även lite överenergi och linn skämde ut sig & vi båda började asgarva och ingen av oss kunde sluta! tur att det inte va något folk där knappt..
efter det har jag lyssnat på musik, städat mitt rum & sett halva efterlyst med mamma. blir konstigt nog lite förvånad varje gång jag ser det, hur kan folk göra så mot andra?
iaf nu ska jag plugga till bildprovet i morgon, inte ens börjat så lär ju inte gå så bra, rätt skoltrött? bara drygt en vecka kvar till påsklov, yes!
tillbaka till pluggandet av Ismer. impressionismen? expressionismen? kubism? surrealismen? abstrakt konst?
-nej jag vet, jag har heller knappt inte en aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0