15 april

kvällen blev väl iaf rätt okej på mejeriet med lite uppträdande där dom flesta var jätte duktiga! jag & tess drog sedan vidare när det var slut, träffade både lite brudar & boys då vi brudar skickade in årets muppbild där vi alla ser hur roliga & hemska ut som hellst till 118800 och frågade vem som var snyggast. I svaret stog det att vi alla var lika snygga och någon jämnförelse med svanar? det avslutades sedan med hälsningar från martin på 11800, han måste fått sig ett gott skratt!
iaf så drog jag sedan till samer runt 11 där också sebastian & hannes var. blev bara och chilla lite där och sedan dra ut på lite äventyr med dom, kom sedan hem runt halv ett då jag satte mig en stund och snackade med mamma, hade iaf tänkt mig att somna tidigt i dag så jag kan vakna tidigt i morgon!


sötisbild på sebastian & gabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0