4 april

jag och irini drog oss en härlig promenad och snackade om alltmöjligt så det känns stäppet bättre nu, känns också som att det var ett allt för länge sedan vi verkligen snackade så blev en hel del!

ska också vissa två byxdressar eller vad man nu ska kalla det, har ju då aldrig använt dom eftersom jag skicka efter dom för några månader sedan tillsammans med mina skor som ni kanske sett och har ju inte direkt varit rätt väder än så länge,
känner dock att jag har en himla massa kläder i garderoben som jag aldrig använt och kanske ska få sin premiär snart?
om vädret fortsätter som det gör äre snart daga att dra fram dom riktiga vår & sommar kläderna & skor, längtar!





Kommentarer
Postat av: nadia

snygga byxdress :)

2011-04-06 @ 18:44:21
URL: http://nadiiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0