27 augusti

kom nyss hem nu och ska nog sova direkt.
dagen började med att jag drog till stan med lisa & natalie för att hitta paket till ann-katrine, drog sedan till henne där pappa, anna, johanna & håkan var. vi åt kräftor (för min del bara nårga klor) och sedan lite marängtårta!
drog sedan en sväng med pappa i bilen och satt och garvade åt honom:)
träffade sedan tess och andra brudar och killar under kvällen! skulle bli filmkväll men blev lite väl många så blev lite häng på corner eftersom några skulle äta. och sedan när jag & josefina skulle hem så träffade vi på lite annat folk att snacka med. slutade med att jag & josefina blev sugna på något gott så drog oss till åhmans en snabbis innan jag nu hamna här i min underbara säng♥
conor med min snygga skinnjacka & kalles superfina hatt, stiligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0