4-6 augusti!

har inte blivigt så mycket bloggande på sistone, här kommer torsdag,fredag & lördag! :)
.
Torsdag: spenderades med tess på löga där vi badade och solade! åkte sedan hem till mig och käkade innan vi drog iväg igen. hamnade på löga igen med lite grabbar som bada fast dom drog & vi satt kvar en bra stund och snackade med lisa & ella :)
Fredag: lite tjejer kom till mig och vi åt lite gött! drog sedan vidare till alex där massa härliga grabbar va :)
lördagen: eller aa, klockan slog tolv och det var alltså min födelsedag. fick mig en härlig sång och fina presenter! hehe;) vi drog oss alltså ner mot stan och sedan följde jag, lisa och otto med hem till alex igen. tog oss lite nattmackor och skulle sedan sova fast va visst tvungen att dra hem i morgonljuset. klockan 6 var jag hemma igen och somnade direkt. 3 timmar senare skulle de väcka mig med sång fast jag skicka ut dom igen, ibland är man som man är.
lördagsdagen kom mormor & morfar hit och firade mig :) vi åt lite gott och gud va jag älskar blåbär! spelade kort då natalie söööög, har nog aldrig sett värre!:D
lördagskvällen spenderades med att natalie och jag drog och träffa en mycket saknad irini & rasmus ville ju såklart också fira mig på min födelsedag så han var ju bara tvungen att höra på vårat snack hela kvällen:) köpte oss iaf lite gott & satt och mobbade natalie!
senare drog paret och jag och natalie drog oss, träffa samer en stund som var ett bra tag sedan! när de inte fanns något kul och göra sen så drog vi oss en promenad, träffade olle & ludvig en snabbis och även några härliga turister! haha, måste blivigt en fin bild, eller hur natta?;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0