You did it on purpose

nu ligger jag nerbäddad i sängen, ska nog läsa lite samhällskunskap innan jag somnar.. om jag orkar, som jag inte kommer? iaf så har jag iaf varit duktig och städat mitt rum nu på kvällen efter att jag kom hem efter ett enormt skönt träningspass med malin & även irini tittade förbi :D
blir väl att dra igång igen hela kroppen, mest bara jobbat med benen hela sommaren (a) kollar nog lite bloggar och sådant istället nu innan jag somnar, har ju sovmorgon till halv 10 i morgon iaf. gött!
en ny träningsbh som jag fick med mig hem idag blandannat, endast 180kr på intersport!
mina andra här hemma sitter inte så bra när jag springer & hoppas denhär blir bättre! kameran dog sedan så han inte ta kort på resten av plaggen hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0