har man klarat det en gång, så klarar man det igen

nu ska jag snart krypa ner i min säng, får sällskap av malin som följde med mig hit efter vårat vanliga torsdags-pass. vi har haft det himla mysigt och gött nu på kvällen som behövdes starkt eftersom dagen inte innehålligt det bästa humöret från min sida, allting blev bara fel från början och då rinner mitt tålamåd över.
imorgon är det fredag, som betyder att min helg börjar vid klockan 1! då ska jag nog dra mig en promenad & snack tillsammans med irini, och sedan även styrketräning. på kvällen blire julbord med familjen innan jag hittar på någe att spendera min kväll med!
sådär lagom heta innan gymnasiefesten, synd bara att kvällen inte fortsatte lika kul!

Kommentarer
Postat av: malin

var det den bästa bilden du kunde hitta på oss eller ? :(( hähä en toppenkväll på torsdagen och en toppenmorgon idag! fårse om den slutar lika toppen heh

2011-12-09 @ 16:50:00
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0