There´s always a place in me that you can call home

finns knappt inget härligare än att bara lägga sig i badet och ha det allmänt skönt, lyssna på musik eller bara i tystnad. blev inte sådär överdrivet långt bad idag eftersom jag känner att jag måste sova tidigt. imorgon är det träning på g. ska till atlet på idrotten (inte för jag tror jag tar ut mig så hårt men) och sedan efter skolan blire styrkepass på actic, kanske springa några kilometer, och sedan simma! alltid samma på torsdagar, och även att de känns i varenda muskel så blir hjärnan på högvarv. vilket kan komma till stor hjälp då resten av kvällen måste dränkas i plugg. matteprov på fredag, gaaaaasch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0