17 februari

vaknade sådär runt 7 men kände inte för att gå upp så tog sovmorgon till 9 hehe:)
skolan börja inte fören halv 11 & slutade runt 2. det ända skoldagen bestod av var att rappa(?!) alla 9:or uppträdde med en låt innan dagen tog slut och även rapparen som varit där under veckan visade upp sin "talang".
drog till mejeriet efter för lite biljard med tess & sedan vidare hem till henne, coffe kom sedan med och vi åt &lite innan vi drog oss till mejeriet igen där man träffa bland annat lisa,
blev mest snack & biljard innan en liten fika/mat stund med ett gäng.
coffe drog sedan hem och jag förflyttade mig till tv-rummet med tess,sebastian,ludvig&olle :) såg på svensk maffia & efter en stund drog tess&olle hem eftersom dom har skola i morgon (hahahha ägda!) och jag stannade kvar med ludde & sebbe tills det stängde och vi drog till samer där även ante & emil var heehee, och alla var på sin mest efterblivna sida så snacka om en hel del garv!
drog mig hemmåt vid halv tolv & efter det har jag snackat och fått lite klagomål av min mamma innan jag nu ligger här framför datan, tänkte även läsa lite innan jag ska sova.
tack för kvälleeen heheh :)


snodde en bild av pojkarna från fb som jag tror anida tagit hehe hoppas det är lungt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0