2 februari

hade lite så där kul med lisa idag i skolan igen, snackade om genetik på biologin så fick vi för oss att vi skulle få barn med en blå stolpe så vi fick avatarer som barn? whuuuut liksom, men man måste ju ha lite kul i skolan iaf:o
drog iaf oh tränade efter skolan, blev bara att cykla sådär 55 min, skapligt skönt!
maten var sedan klar när jag kom hem & sedan dess har jag suttit vid datan och plockat iordning iaf halva rummet hehe orkar inte mer :( mycket lättare att dra fram allt!
nu tänkte jag dra igång en film, men kom precis på att jag måst lära mig en "dans" till gympan så ska väl ta oh lära mig den först -.- idiotiskt dumt om du frågar mig!
måste ju även plugga :/ men tar det senare om jag hinner, hehehehe
puuusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0