21 februari

tjo jaaa,
pappa kom och hämtade mig hos irini och jag hjälpte honom lite innan han skjutsa hem mig till sig. snodde annas rum eftersom hon inte ska vara här denna veckan hehe, packade upp mina saker då jag insåg att jag hade med mig 22 tröjor när jag bara ska vara här i 6 dagar? aja, man måste ju ha lite att välja imellan (a)
vem vet också ifall jag skulle stanna längre, min pappa e ju bäst såååe
stanna inte hemma så länge och eftersom pappa ändå dissa mig så drog jag med tess in till stan, vi åkte med louise till linnea där det blev lite film,data&kort. även en hel del av iaf tre av oss muppiga sida eftersom linnea var lite halvsjuk. skapligt länge sedan kändes det som och har saknat våra muppiga stunder, haha!
kvällen var iaf skön och full av skratt! drog hemmåt runt 11 då pappa kom & hämta oss och nu ligger jag här, har läst lite och blir nog lite mer data innan jag slår igen den och somnar ♥

så här såg man ut idag:


magtröja JC, kofta HM, halsband Guldfynd



snabb ihoppshofsad sidfläta


Osminkad


Smarrig latte bjöd även kvällen på, gööööttans!

Kommentarer
Postat av: anna

sluta vara så söt min lilla älskling!

2011-02-22 @ 18:34:36
URL: http://annajosefinedahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0