1 januari

hoppas alla fått en bra första dag på året!
min har väl inte varit något speciellt precis men dom dagarna kommer väl. drog mig till irini runt 2 och där blev jag bjuden på familjens middag & efterrätt.
efterrätten bestod av en kaka, om man fick en grej som låg i kakan skulle man få tur. dom gör det varje år. så vi delade upp kakan som man skulle och tro det eller ej så fick jag turen i år:D ohja det kan väl behövas för jag ser fram imot ett toppen år!
iaf så kom senare och vi vandrade en promenix till piper, gick även och kollade om min pappa fortfarande levde eftersom han inte hört av sig efter hans försvinnande igår, undrar hur dom skulle reagera om jag gjorde så haha.
iaf så sitter jag och irini hos mig nu, hon nöööördar bond på tv-spel och jag har hållt på med denna blogg i evigheter! nytt år, ny blogg. eftersom den förra var helt cp och man kunde inte kolla på de äldre inläggen så är det ordnat nu. stolt över att jag fixa det eftersom jag inte kan någonting om dessa bloggar!
ska väl se något one tree hill och sova tidigt idag.
pussheeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0