13 januari

Igår så drog jag med hem till tess efter skolan :) vi gick även med lousie och sedan hemma hos dom såg vi lite paradise hotel danmark hehe så himla muppiga :D
tess åt oh så och sedan drog vi till mejeriet, mötte natta&josefina på vägen dit och där träffade vi coffe,conor,eric&claes. såg oss filmen the book of Eli innan man drog sig hemåt:)

Idag så tränade man stenhårt med irini på morgonen och sedan va dagen i skolan inte specielt jobbig förutom att man onödigtvis va tvungen att gå till gymnasiet oh höra på när de förklarade hur man skulle göra sina val, skulle nog säkert annars fått håltimma så va något onödigt!
iaf så drog jag,tess,irini&natta hem till mig och vi hade en liten tjejkväll. vi käka tacos, spela kort, såg tv & snackade om lite alltmöjligt:)

just nu ska jag snart stänga av datan och sova! puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0