23 januari

dagen har varit ganska mysig endå, mamma kom och hämtade mig runt 11 & irini följde med hem till mig :) där anna hade fixat hallonscones som var jättegoda!
under sconsen kom mamma på namnen ballon&bango ist för hallon&mango som jag oh irini skrattat mycket åt under dagen!
blev sedan att vandra bort till högö oh köpa tacos grejer till senare. vi såg filmen blind dating, den var gullig och killen var super snygg!
gjorde då också tacos och hade det väldigt mysigt, tess kom också och gjorde oss sällskap och senare också natta, då vi såg filmen streetdance 3D typ som var bra med mycket dans verkligen:)

nu sitter jag här och lyssnar på musik, även fast jag bara sov 2 timmar inatt så känner jag mig super pigg just nu! imorgon blire nooog träna och staden.
natttiii sooon


tacomyyys

inköp från igår

vantar & vattenflaska från intersport


rosa träningströja från åhlens,
köpte också en likadan nästan fast svart som jag inte vet vart jag lagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0