26 januari

idag stannade jag kvar i skolan med några och tränade på musikarbetet med sången "don't look back in anger", gick kanske inte perfekt men blir nog bättre:) tränade efter skolan och åkte senare till piper för att umgås med min pappa men han dissa mig direkt :(
så nu sitter jag här själv och kollar på gammal top model 11, hare bra.

nr 18- Min favoritfödelsedag
minns inte så mycket speciella saker som hänt på mina födelsedagar hittils, minns faktiskt knappt en ända. har väl bara blivigt lite tårta och bad med vänner, man kanske kan ändra på det iår?:D


födelsedag från när man var mindre, snacka om snyggt hår!

Kommentarer
Postat av: Elin

Awww, vad Söt! :')

2012-02-03 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0