nr 20 – Den här månaden

drar väl denna innan jag kryper ner i sängen & eftersom det just är januaris sista dag.
det har väl varit lite upp & ner tycker jag, eller mig personligen har det varit en bra månad tycker jag & blivigt några bra förändringar.
det har blivigt mycket film & mys med kompisar, tjejdagar, familjemys, bio, fest & annat skoj sådär :)
i helhet har det väl annars som jag sa varit lite sådär, mycket blandade känslor och olika åsikter hit&dit. men tror faktiskt allt bara kommer skjutas upp till toppen nu med allt så ser fram i mot februari som redan börjas planera med girlsen!

Kommentarer
Postat av: irini

tagga en toppenmånad!

2011-02-01 @ 22:50:54
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0