3 juli

äntligen klar! har städat och möblerat om lite i mitt rum i timmar. mamma va snäll och hjälpte mig också som tur va!
det började med att jag städade klart i garderoben i morse och slutade med det här :
och till det viktigaste:
faktiskt himla nöjd! mitt rum har ändå världens fulaste form och går knappt att få in alla mina prylar, men tycker jag lyckades rätt bra :D nu ska jag ut och gå en sväng eftersom jag typ varit inne hela dagen. sedan väntas maten när jag kommer hem, blir nog bara att slappa här hemma ikväll skulle jag gissa på men det är sånt som märks.

Kommentarer
Postat av: irini

nicigtttt! :D

2011-07-04 @ 11:30:23
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/
Postat av: nattadenbästa

Nice emmy :D

2011-07-05 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0