5 juni

min nya älskling, äntligen säger jag bara. om man jämför med min gamla mobil så kan man ju knappt tro att de e från samma århundrade:)
bara skal jag ska skicka hem mig ett nu då!

till min dag iaf, kollade lägenheter med pappa. båda två va fina och hoppas värkligen det blir en av dom nu så jag kan träffa han lite oftare! åkte sedan ut och badade med louise på tabbe en stund innan jag drog in till stan och träffade mamma. köpte då mobilen och åkte sedan till min kära mormor som fyller år idag! vi hade det himla mysigt där med smarrig mat kan jag lova :)
efter det så tog jag moppen ut till piper igen för pappa skulle fixa det sista i morgon. tog mig en promenad och gick tillbaka hem igen, fick också sällskap av louise en bit.
nu ska jag lägga mig och sova ifall jag kan!

Kommentarer
Postat av: irini

mobiliiiiis :(



sv: jag vet inte riktigt.. du ska vara glad att jag åker till grekland om 4 dagar!

2011-07-06 @ 01:06:01
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/
Postat av: josefine

vit är det bäste :)

2011-07-06 @ 17:06:23
URL: http://juusefinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0