8 juli

olle & ludvig drog med mig & natta till händelöp. rätt segt att de var så långt ut men redigt bra att hoppa! vädret var dock inte det bästa men funkade. lite innan två drog vi därifrån och jag drog till kulbacken för att presentera mig till mitt sommarjobb som börjar i augusti! lät iaf som jag skulle vara ute och hjälpa till och de är ju bra sålänge vädret är det:)
lite senare drog jag & natta till löga för ännu ett dopp, hade det väldigt mysigt med lite prat.
vi blev sugna på att springa så drog till vo, natta sprang 5 & jag 2,5! man får jobba sig uppåt.. var iaf nöjd med min tid och det är det som räknas, konditionen ska tillbaks!
drog till stan i våra snygga outfitar eftersom natta skulle käka & sedan hem till mig och ska nu glo filmen harry potter och fenixorden! natta kom precis ut ur duschen och nu är det min tur att hoppa in, seeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0