natten i husvagnen!

träffade upp lisa emma & ella på willys och vi handlade lite göttans innan vi åkte ut till några pojkar som höll hus i jakobs husvagn! tur det eftersom första planen var att tälta och skulle ju kunna gissa på att de hade blivigt rätt blött.. husvagnen blev dock tvärtom med 100 grader typ.
iaf så hade vi de rätt trevligt. grillade med en gång & sedan när mörkret kom blev det ett kort dopp innan åskan kom & vi gömde oss i husvagnen. blev lite kortspel & snack och en hel del garv, speciellt när alla blev lite övertrötta!
det var dock bara jag, lisa, jakob, eric, conor, claes & john som sov kvar men det var nog tur det med tanke på hur varmt och trångt det blev.
jag var iaf den ända som ville vara vaken till slut så jag försökte hålla alla andra vakna, fast det blev nog conor som sedan tog hem priset där när han sedan inte skulle sova!
iaf så somna vi nog alla lite innan 6 skulle jag gissa på. vaknade sedan 8 eftersom det va så himla varmt och bytte sovplats tills 11 då alla drog sig upp.
dagen idag blev att först hitta något att äta till frukost, städa iordning den heta husvagnen & jag tog mig ett dopp helt själv eftersom de va så jävla varmt!
mamma kom sedan och hämtade ett gäng av oss iaf & sedan jag kom hem har jag bara käkat och slappat i sängen, kanske dags att gå upp och hitta på något till kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0