14 - 15 juni

kom hem för en timma sedan typ, vid 10 alltså. hade då varit i skolan i 14 timmar. låter som världens mardröm! men det var en ganska kul kväll endå!
det började med klasskamp med lekar som att spräcka ballonger på konstiga sätt, springa med en gurka mellan bena, blåsa upp kondomer & äta citron. USCH! men det gick och min klass kom på andra plats, duuuktigt.
fick därefter se lite roliga filmer och efter det drog de flesta.
vi som var kvar började först se film men vi tröttnade och satte på musik ist, fick upp lite drag & sedan framåt småtimmarna var alla fortfarande uppe och hade det trevlans tillsammans!
vid 5 drog jag & lisa ut och la oss på skolgården och försökte somna under soluppgången, som vi dock misslyckades med. emil, marino & darko kom och la sig vid oss och efter det blev det bara snack och inget sovandess! låg där ända tills 8 då tess kom och då hade jag lovat henne att vänta tills hon började vid 10 så blev inget sovandes där inte! (förutom 15 min på bänken i lång då tess&marino påstod att jag snarka, not true!)
FINT HÄNG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0