25 juni

godmorgon, eller aa vakna för någon timma sedan. har hunnit med att duscha, äta frukost & pillat på datan. midsommarafton igår va väl sådär, hade jättekul på dagen här hemma som ni kanske märker på de oseriösa bilderna från inläggen igår:)
på kvällen drog iaf jag & irini till min systers och hennes kompis 25års fest och va där en stund, kände inte så många men ändå roligt att gratta dem!
jag och irini drog iaf vidare sedan träffade lite nytt folk och hamnade sedan hos tobbe där rasmus va, men dom lämna mig efter en stund så jag drog mig vidare och sedan hemmåt vid halv 2 någon gång.
aja, man kan inte ha tråkigt med min irini & våra fina men korkade ideér! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0