29 juni

vaknade för en stund sedan nu efter en bedrövlig natt.
natalie somnade efter 10 minuter av filmen så jag stängde av den och skulle också sova, det gick väl bra i sådär en timma tills jag vaknade upp och natalie låg typ över hela sängen. bästemmde mig då för att lägga mig någon annan stans och fick bli soffan! den är faktiskt otroligt skön :) det dög till klockan 5 då jag vaknade igen och hade så himla ont i magen! mosa ner en macka men det hjälpte inte så mycket så jag tvinga mig själv att sova. inte så lätt! + att solen va så himla jobbig då ett stort fönster inte är så långt ifrån..
NU har iaf natalie precis dragit hemmåt för att fixa lite, vi ska snart mötas vid högö igen så man kan köpa något gott. vi ska sedan till korpa idag igen i sällskap med elin & irini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0