30 juni

kom precis hem nu och kvällen har varit rätt trevlig!
började på stan med linn där jag hittade ett PAKET till min mamma (jo jag vet jag stava fel i förra inlägget, men stavning är inte precis min grej!). efter det så drog vi oss till sahara, åt en himla god pizza & glass till efterrätt. inte nog med det så köpte vi oss efter det jordgubbar också och satte oss och bara garva åt allting i hamnen.
redigt mysigt alltså!
tog oss en runda genom staden och träffade då på emil, mattis & rasmus på morella. vi beslöt oss för att sätta oss ner och satt då där en stund en sväng. drog sedan med dom en stund men linn blev sedan sugen på kaffe så vi for ner till staden.
drog sedan med linn hem och såg film, inte kul att se film själv. den va faktiskt riktigt bra & vi hade de himla fint.
NU ska jag sova, ska upp klockan halv 6 i morgon för att överraska min mamma som fyller år. hon börjar sedan jobba så vi får hoppas på att jag orkar upp. måste också göra det helt själv eftersom syster inte heller är hemma, och i morgon ska det bli dåligt väder.. blir väl att slappa och ta igen dessa tidiga mornar?
det kändes i rynkan! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0